Packaging Herald 110_novinky z obalového trhu


Dermacol má nové logo
Nové logo hlásící se k legendárnímu make-upu a k mezinárodně populární Praze, nové sídlo firmy a nová varna barevných kosmetických hmot ve vlastní továrně v Brně. A samozřejmě i nové produkty představila známá česká kosmetická značka Dermacol.

Více →

Síla přírody v novém balení

Nově na sobě krabička nese inovované logo TEEKANNE, trs bylinek, z nichž se čaj skládá, a pro lepší přehlednost také siluetu s naznačenou oblastí těla, pro níž je čaj určený. Celkově obal působí příjemnějším a čistším dojmem díky bílé barvě na pozadí. 

Více →

Svijanské pivo s vánočními motivy

Betlém, kometa a andělíčci zdobí vánoční edici svijanského piva. Stejně jako v uplynulých letech i letos dostál pivovar tradici a připravil nejen speciální vánoční „osmipack“ Svijanského Mázu 11 %, ale i pětilitrové soudky, půllitrové plechovky a dvoulitrové Plechovky (nejen) pro chlapy s motivem…

Více →

Gambrinus končí s PET lahvemi

Pivovar Gambrinus jako první velká pivní značka
v Česku přestane od 1. ledna 2020 stáčet
a prodávat pivo v PET lahvích, čímž sníží produkci plastu o 334 tun ročně. Gambrinus bude zákazníkům i nadále k dispozici v …

Více →

Display využil poprvé v české
in-store komunikaci hologram

Fanoušci Jägermeisteru mohou od října soutěžit o 210 Xboxů a virtuální realitu. Na tuto spotřebitelskou akci upozorňoval v obchodech paletový ostrov od firmy Dago. Jako klíčový prvek byl využit hologram.

Více →

Zveme vás na pestrý program veletrhu Paperworld

Od 25. do 28. ledna 2020 se výstaviště ve Frankfurtu zaplní papírenskými, kancelářskými a psacími potřebami pro veřejný i soukromý sektor díky veletrhu Paperworld. Minulý rok se veletrhu zúčastnilo přes 1600 vystavovatelů…

Více →

Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright 2015 KON Agency s.r.o., Na Květnici 616/4, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.

Twitter   LinkedIn   YouTube