Znáte ten pocit, když práce na zajímavém projektu upoutá veškerou vaši pozornost a nevšímáte si děje kolem vás? To právě zažil tým v USA při vývoji značky vodky Finline.
Rostoucí oblibu hořkého piva potvrzuje i nedávné uvedení novinky hořkého světlého ležáku Budvar 33. V prodeji je od jara v lahvích a plechovkách. Design etikety, na níž dominuje číslo 33 v červené barvě, je na první pohled zcela odlišný…
Globus nabízí možnost stáčet ekodrogerii do opakovaně použitelných obalů
Společnost Tierra Verde, která se zabývá vývojem a výrobou ekodrogerie a v tuzemsku patří k průkopníkům “bezobalového” nakupování, rozšiřuje síť svých stáčíren. Ty mají příležitost nově využívat zákazníci brněnského hypermarketu Globus.
Společnost Kofola přichází na trh s novým formátem tradičního československého kolového nápoje. Od května jsou na pultech k dostání půllitrové plechovky Kofola Original, Citrus a Bez cukru.
Představujeme vám kompaktní dvoubarevnou tiskárnu pro přímý tisk na obaly. Snižuje provozní náklady, tiskne malé znaky, GHS etikety dle standardu GS1 a je ideální pro výrobu privátních značek.
Lidl podporuje slovenské dodavatele. Ti mohou investovat do balení.
Výsledkem spolupráce jsou investice do nových zařízení. Například zprovoznění nové balírny a skladu. „Díky obchodní spolupráci s Lidlem jsme v tomto roce investovali 16 milionů eur. Postavili jsme moderní balírnu, která splňuje mezinárodní standardy…
Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright 2015 KON Agency s.r.o., Na Květnici 616/4, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.