INSPIRACE PRO VÁŠ BYZNYS A INOVACE

 
KMV: zájem o balené vody roste

Prodeje skupiny KMV oproti prvnímu pololetí minulého roku rostly o 21 %, obrat přesáhl 3,6 miliardy korun a EBITDA (provozní zisk)
rostl o 30 %.

Více →

Gin London Dry v dynamickém designu
Značka Beefeater uvádí nový design lahve ginu London Dry, který se věnuje městu, jež je jejím domovem – Londýnu. Na zadní etiketě lahve se nachází ručně kreslená mapa…

Více →

Rebranding značky Hollandia dovršil design nové řady zmrzlin
Nový vzhled Hollandia Zmrzka od agentury Cocoon komunikuje úzké spojení mezi minulostí a současností, a to díky modernímu názvu a zároveň dobovým kostýmům…

Více →

Stojany usnadňují orientaci
Společnost Nestlé připravila nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Ve vybraných prodejnách tak ke koupi lákají zákazníky moderní a elegantní stojany…

Více →

Kolonial.cz využívá Kuku tašky

Kolonial.cz v rámci svého konceptu nulového odpadu dává nákupy do rozložitelných „Kuku tašek“.

Více →

Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright 2015 KON Agency s.r.o., Na Květnici 616/4, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.

Twitter   LinkedIn   YouTube