Packaging Herald 96_novinky z obalového trhu


Společnost OXALIS představila novou kosmetickou řadu 

Na vývoji kosmetiky ASTRAIA se podílela marketingová agentura MIUZA. Ta působila nejen jako konzultant v marketingu, ale vtiskla originální kosmetice i kompletní vizuální podobu.

Více →

CELIBEER by Celiaxmoni 

Na bezlepkovém fóru, které proběhlo na výstavišti PVA v Letňanech, mělo premiéru bezlepkové pivo CELIBEER v 0,7l skleněné lahvi. Papírová samolepicí etiketa působí moderním a svěžím dojmem a je designově odlišná od jiných piv.

Více →

Nový obal ušetří suroviny
a sníží emise CO2

Společnost Tetra Pak představila obaly Tetra Classic Aseptic 65ml Cube, které představují účelné řešení pro balení mléčných výrobků, džusů a dalších tekutých potravin. Rozměry obalu byly navrženy tak, aby šest balení mohlo vytvořit krychli.

Více →

Ochrana přírody je v našich rukou a to se týká i balení…

Rajapack si velmi dobře uvědomuje problematiku životního prostředí a proto stále rozšiřuje svoji nabídku ekologických produktů. Příkladem je FloPak z kukuřičného škrobu, který je rozložitelný
a také antistatický.

Více →

Sekanou lze upéct ve formě
z vlnité lepenky

Společnost THIMM vyvinula pečicí formy z vlnité lepenky na sekanou, které se používají k výrobě speciality v Německu zvané ,Leberkäse‘. Formy vyrobené z foodWave | heatproof se přitom s náplní pečou při 160 °C. Inovativní vlnitá lepenka se…

Více →

Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright 2015 KON Agency s.r.o., Na Květnici 616/4, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.

Twitter   LinkedIn   YouTube