Packaging Herald 103_novinky z obalového trhu


Unilever reaguje na poptávku po opakovaně použitelných obalech

V létě společnost Unilever uvedla ve Velké Británii na trh novinku Cif ecorefill, domácí technologii, která spotřebitelům umožňuje naplnit a opakovaně využívat spreje Cif. Výrobce věří, že tím z britských supermarketů odstraní až 1,5 milionu plastových lahví.

Více →

Jack Daniel’s má novou
limitovanou edici

Nejprodávanější americká whiskey Jack Daniel’s Tennessee whiskey představila novou limitovanou edici. Na černé etiketě nově najdete kotvu a provaz symbolizující sebejistotu značky a tři hvězdy odkazující na stát Tennessee.

Více →

Rakouskou pálenku zdobí logo emil
a horské vrcholy

Vetropack Rakousko vyrábí v závodě v Pöchlarnu pro hornorakouského výrobce lihovin Emil-Spirituosen novou lahev o objemu 0,7 l vyrobenou
z bílého skla.Sklářští odborníci při návrhu lahve na destiláty se šroubovacím uzávěrem úzce spolupracovali s palírnou….

Více →

Kinder Bueno uvedlo
na trh Tarotové karty

Značka Kinder Bueno od společnosti Ferrero představila limitovanou edici s tarotovými kartami
a jejich poselstvím, které skrývá každé balení tyčinek. S edicí Kinder Bueno Tarotové karty může spotřebitel v kruhu přátel zkusit roli vševědoucí kartářky a k tomu si pochutnat na tyčince…

Více →

Karlovarské minerální vody
se mění na „Mattoni 1873″

Karlovarské minerální vody nově sjednotí své členské firmy pod společný název „Mattoni 1873“. Jméno zakladatele a rok vzniku symbolicky přikryjí orlí křídla s mottem „Sources and Tastes of Europe“ (evropské chutě a prameny).

Více →

Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright 2015 KON Agency s.r.o., Na Květnici 616/4, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.

Twitter   LinkedIn   YouTube