Lay´s přichází s novou kampaní, novinkou a redesignem
Inovací prošel design řady Lay´s MAXX.„Nové balení je ve srovnání s původním řešením elegantnější s atraktivnějším designem a vyobrazením příchutí. Čistý, černý vzhled
Jedenáct pralinek je ukryto v elegantní typicky fialové krabičce z hladké lepenky. Díky samostatně baleným pralinkám se Milka Moments hodí i na cesty. Balení s gramáží 97 g koupíte v běžné obchodní síti.
Tmavě jantarovému speciálu odpovídá i vzhled etiket se zlatavým nádechem, na kterých dominuje číslice 15.Limitovaná edice se již prodává v obchodech Hruška a v internetovém obchodě
v Německu a České republice vlnitou lepenku vyrobenou částečně z papíru z trávy. První prodejní stojany z alternativního obalového materiálu se momentálně používají v designovém nákupním centru Concept Shopping Mall „Bikini Berlin“.
Tzv. nekalibrované zboží. Každý balíček sýra, masa, zeleniny atd. je odlišný originál. Jak správně postupovat při identifikaci tohoto sortimentu vám poradí GS1 Czech Republic.
Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright 2015 KON Agency s.r.o., Na Květnici 616/4, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.