Packaging Herald 108_novinky z obalového trhu


Lay´s přichází s novou kampaní, novinkou a redesignem
Inovací prošel design řady Lay´s MAXX.„Nové balení je ve srovnání s původním řešením elegantnější s atraktivnějším designem a vyobrazením příchutí. Čistý, černý vzhled
s barevným tónováním zdůrazňuje například
více samotný název řady,” uvádí…

Více →

Mondelēz uvedl na trh pralinky
v elegantním obalu

Jedenáct pralinek je ukryto v elegantní typicky fialové krabičce z hladké lepenky. Díky samostatně baleným pralinkám se Milka Moments hodí i na cesty. Balení s gramáží 97 g koupíte v běžné obchodní síti.

Více →

Radegast představil
jantarový extra hořký speciál 

Tmavě jantarovému speciálu odpovídá i vzhled etiket se zlatavým nádechem, na kterých dominuje číslice 15.Limitovaná edice se již prodává v obchodech Hruška a v internetovém obchodě
s potravinami Kosik.cz.

Více →

Základem vlnité lepenky
je papír z trávy

Společnost THIMM používá na pobočkách
v Německu a České republice vlnitou lepenku vyrobenou částečně z papíru z trávy. První prodejní stojany z alternativního obalového materiálu se momentálně používají v designovém nákupním centru Concept Shopping Mall „Bikini Berlin“.

Více →

Jak na značení produktů
s proměnnými jednotkami

Tzv. nekalibrované zboží. Každý balíček sýra, masa, zeleniny atd. je odlišný originál. Jak správně postupovat při identifikaci tohoto sortimentu vám poradí GS1 Czech Republic.

Více →

Výrobce značení pro Adidas, Škodu nebo Möet hledá nápady na inovace

Soutěž „Dokaž, že štítek není jenom značka“ firmy Rathgeber hledá inovativní a vizionářská řešení
v oblasti produktových štítků. Zaměřená je na produktové designéry a pořádá ji odborná organizace Czechdesign.

Více →

Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright 2015 KON Agency s.r.o., Na Květnici 616/4, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.

Twitter   LinkedIn   YouTube