Packaging Herald 127_novinky z obalového trhu


Osvěžující hořký nápoj
v elegantní lahvi
Osvěžující bylinné hořké nápoje jsou letos v kurzu. Společnost Spar Austria na to zareagovala uvedením dvou nových variant hořkých sirupů v elegantní bílé lahvi, kterou vyrábí Vetropack…

Více →

Beiersdorf testuje opakovaně použitelné obaly

Německý výrobce kosmetiky Beiersdorf zkouší
v Německu nové samoobslužné stáčírny na doplňování sprchových gelů značky Nivea do opakovaně použitelných obalů. Partnerem při umisťování prvních testovacích stáčíren se stala…

Více →

Značka Balea slaví 25 let
limitovanou edicí

Dm drogerie slaví 25. narozeniny své privátní značky Balea  limitovanou edicí inspirovanou pouťovými atrakcemi a letními sladkostmi. Devítka speciálních produktů nabízí netradiční vůně karamelu, cukrové vaty či citrusových koktejlů. Obaly zdobí motivy lunaparku.

Více →

Hybridní tiskový stroj kombinuje
digi tisk a ofset

Digitální tiskový stroj s technologií Single Pass ve formátu B1 vyrábí s výkonem až 6000 archů za hodinu. Novinka je výsledkem společného vývoje společností Koenig & Bauer a Durst. Stroj, určený pro segment skládaných krabiček, je…

Více →

Zóna Logistika se zaměří
na tři klíčová témata 

Pátý ročník konference Zóna Logistika bude hledat odpovědi na tři stěžejní otázky oboru, který
v současnosti prochází obdobím rapidních proměn: Jak sladit důraz na ochranu životního prostředí a efektivitu v logistice? Jak se krize způsobená šířením nového koronaviru promítá do logistiky a…

Více →

Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright 2015 KON Agency s.r.o., Na Květnici 616/4, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.

Twitter   LinkedIn   YouTube