McCain představuje novou STREETFOOD řadu pro mladé
Novou streetfoodovou řadu tvoří hranolky ve třech stylových vzhledech a zaměřuje se zejména na mladé lidi, kteří oceňují dobré jídlo a rádi zkoušejí nové produkty…
Design Fiorito Limoncello Tonic vyvolává představu horkého léta
Hlavní vizí výrobce míchaného alkoholického nápoje společnosti Fiorita bylo, aby byl v jasně zářivě žluté plechovce.Za působivým designem stojí tým Graphics skupiny Ardagh.
V rámci pilotního projektu společnost ŠKODA AUTO testuje biologicky rozložitelné fólie pro balení dílů automobilů před expedicí do závodu v indické Púně. Podle automobilky nové fólie chrání díly stejně účinně jako plastové.
Jako většina výrobců, i KURZ měl pro veletrh drupa 2020 připravenou celou řadu novinek. Po odložení termínu konání veletrhu se firma rozhodla aktuální novinky průběžně zveřejňovat alespoň online a v příštím roce představit ty nejnovější inovace živě právě na drupě 2021.
ePac rozšiřuje flotilu digitálních tiskových strojů HP Indigo
Společnost ePac Flexible Packaging zahájila novou etapu upevňování své pozice na trhu s flexibilními obaly. To potvrzuje chystané nasazení dalších 26 digitálních tiskových strojů HP Indigo. ePac se zároveň stane první firmou na světě, která…
S magazínem Packaging Herald na BrauBeviale zdarma
Přípravy letošního veletrhu BRAU BEVIALE Special Edition jsou v plném proudu. Kromě „klasického veletrhu“, který proběhne v termínu 10. – 12. listopadu 2020 na výstavišti v Norimberku, bude spuštěna nová digitální platforma MyBeviale.
Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright 2015 KON Agency s.r.o., Na Květnici 616/4, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.