Stella Artois přichází pod názvem The Life Artois s nejvýraznější kampaní posledních let. V ní použije různé outdoorové formáty, tištěná média i online včetně sociálních sítí. V závěru roku navíc na tuzemský trh uvede pivo v nové lahvi.
Na nových obalech s českým masem uvidí zákazník tři vlajky. Novinkou je i QR kód, který Albert zavedl jako první z řetězců. Ten přesměruje zákazníky na web, kde získají řadu praktických tipů…
Voděodolný obal Scotch Flex & Seal Shipping Roll tvoří z vnější strany papír, zevnitř bublinková fólie a vnější voděodolný film. Unikátní je také patentovaný způsob pro uzavření balení. Významným benefitem obalového řešení je eliminace výplňových…
Společnost ESA logistika, která patří mezi desítku největších českých logistických firem, spustila využití autonomního dronu pro provedení inventury zboží ve svém skladu v polské Radomi.
Společnosti Markem-Imaje se daří soustavně inovovat portfolio tak, aby vám mohla nabídnout nejlepší možná řešení pro úkoly a výzvy, které souvisí se značením výrobků. Proto by vás ráda pozvala na cyklus webinářů Dny inovací, který probíhá od října do prosince 2020.
Život je změna. SpeedCHAIN po letech opět v prosinci
Náhradní termín, který byl pro letošní ročník konference SpeedCHAIN stanoven na 9. prosince, bude snad termínem konečným. Program, místo konání i vše ostatní zůstává pro nový termín beze změny.
Vzhledem k aktuálnímu globálnímu vývoji koronavirové pandemie proběhne letošní veletrh BrauBeviale digitálně. Návštěvníci i vystavovatelé budou mít možnost setkávat se a sledovat novinky v nápojovém průmyslu virtuálně od listopadu po celý rok na platformě digitálního dialogu myBeviale.com.
Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright 2015 KON Agency s.r.o., Na Květnici 616/4, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.