Packaging Herald 133_novinky z obalového trhu


Starospišská Domáca 
vybočuje v modro – zlaté
Slovenská destilérka Nestville přišla se zdánlivě jednoduchým zadáním. Jejich Starospišská Domáca měla dostat zbrusu novou etiketu – takovou, která by odkazovala k dlouhé tradici…

Více →

Bohemia Sekt ve zlatém hávu

Společnost BOHEMIA SEKT uvedla na trh
k 50. výročí existence oblíbeného šumivého moku speciální edici. Autorem zlatého designu limitované edice Bohemia Sekt „50 let spolu“ je grafické studio Fiala&Šebek.

Více →

Lahve na víno zdobí
slavný bernský medvěd

Švýcarský závod společnosti Vetropack v St-Prex vyrábí nové 0,75l vinné lahve v barvě cuvée pro kanton Bern. Na skleněné lahvi s ústím určeným pro korkovou zátku je vyobrazen slavný bernský medvěd, který zdobí také erb města a kantonu Bern. 

Více →

Coca-Cola na etiketách
podporuje Červený kříž

Coca-Cola zahájila 9. listopadu novou globální kampaň postavenou na reklamním spotu, který oživuje skutečný význam Vánoc s claimem „Darujme se!“ a povzbuzuje lidi, aby darovali zejména sami sebe. V České republice…

Více →

Sborník případových studií akreditovaných partnerů GS1 Czech Republic

Ve spolupráci s technologickými firmami – Akreditovanými partnery GS1 Czech Republic vznikla publikace GS1 Reference Book, sborník případových studií o technologických řešeních využívajících standardy Systému GS1. Celkem osm případových studií pochází ze…

Více →

Cenově výhodná inkoustová tiskárna pro malé a střední podniky

Tiskárna malých znaků Markem-Imaje 9330, uvedená na trh začátkem října, byla navržena především tak, aby splňovala požadavky malých a středních podniků na vysoce kvalitní, ale přesto rentabilní a bezproblémové značení výrobků.

Více →

Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright 2015 KON Agency s.r.o., Na Květnici 616/4, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.

Twitter   LinkedIn   YouTube