V rámci redesignu značky Zátkovy vaječné těstoviny představila společnost Europasta SE nový příběh pana Zátky a celé jeho rodiny, který se opírá o skutečná fakta. Nový design obalů je graficky čistý, jednoznačně identifikovatelný a také interaktivní.
Značka přírodní drogerie a kosmetiky Feel Eco nahrazuje 15l kanystry 10l Bag-in-Boxy. Nové balení od společnosti Smurfit Kappa ušetří na stejné množství produktů 75 % plastu, 35 % hmotnosti obalů a oproti původnímu balení o 53 % sníží i uhlíkovou stopu.
Společnost Mattoni 1873 zahájila 10. září stáčení minerální vody do nových skleněných lahví se zálohou. Vyšla tím vstříc zákazníkům, kteří preferují vratné obaly. Pro pohodlnější přepravu a manipulaci nabízí k 1l novince dělitelnou přepravku. Od konce září bude Mattoni v cirkulárních lahvích
Aktuálně se ve 3D tiskárnách používají především plasty, které se po použití často vyhazují. Naopak materiál od společnosti Fillamentum lze mnohokrát bez ztráty svých funkčních vlastností znovu použít. „Je to jednoduché. Musíte používat…
v oblasti udržitelnosti zvýšila skupina THIMM své skóre a za dosažených 63 bodů ze 100 (loni 58/100) byla oceněna stříbrnou medailí. S tímto výsledkem se umístila mezi…