Kaufland prezentuje na obalech skutečné řezníky a řeznice
Na vizuálech kampaně, stejně jako na obalech výrobků, nejsou modelové z agentury, ale skuteční řezníci a řeznice, kteří denně bourají, zpracovávají a připravují pro zákazníky masové výrobky.
Přes 2/3 exportovaného plzeňského ležáku Pilsner Urquell míří do zahraničí v tradičních skleněných lahvích. Zvyšuje se také podíl piva vyváženého v sudech.
Součástí konference ObalTrend bude i funkční expozice technologiíi
Pořadatelé se rozhodli připravit pro účastníky funkční expozici, která bude zprovozněna v rámci druhého dne konference. Zároveň například zjistí, jak lze prakticky řešit palčivé problémy.
Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright 2015 KON Agency s.r.o., Na Květnici 616/4, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.