Již samotný název „Cutthroat Gin“ je plný hardcorových odkazů, ale ve spojení s nápadným
a netradičním obalem vznikla značka promyšlená do posledního detailu. Atraktivní balení pro firmu 1888 Beverage Company navrhlo řecké designové studio Mousegraphics.
Společnost Rohlik Group představila „Yes Mania” – nové označení svých privátních značek nabízejících vysokou kvalitu za přijatelnou cenu. Rohlík tak poskytuje zákazníkům možnost vybrat si z vlastního sortimentu z více než 450 produktů.
o unikátní zpěňovací komplet lahve a flip-top uzávěru. Dávkování pěny probíhá obvyklým stisknutím lahve otočené dnem vzhůru. Uzávěr zpěňuje náplň přímo při aplikaci pouhým stlačením lahve bez nutnosti třepání.
Na začátku tohoto roku spustil výrobce obalových řešení z vlnité lepenky, společnost THIMM pack’n’display, zcela nový projekt, který mění konvenční způsob nákupu a vývoje dárkových obalů. Projekt s příznačným názvem obalová samoobsluha usnadňuje cestu….
Přední výrobce samolepicích etiket S&K LABEL začátkem března instaloval nový dokončovací stroj určený primárně pro zpracování digitálně tištěné produkce. PRATI Saturn Digi TE450 umí zpracovat zakázky s vyšší efektivitou a přesností.
Společnost Danone inovuje obal svojí značky jogurtů Kostíci. Nově bude kelímek z potištěného polypropylenu (PP) a tím pádem bude 100% recyklovatelný. Původní kelímky byly také z PP, ale obsahovaly i nerecyklovatelný shrink sleeve z PVC.
Czech Superbrands má nového country manažera. Stal se jím zkušený manažer Daniel Klička, který povede české superznačky do dalšího desetiletí fungování v České republice.