Tradiční minerální voda Šaratica má nové logo, tvar ibarvu lahví. Vobchodech ji nyní spotřebitelé najdou vmodrých lahvích stónem zlaté barvy na etiketě. Nový design vznikl ve spolupráci se slovenským grafickým studiem Pergamen.
Linea Nivnice vsadila na ekologická víčka od Tetra Paku
Tetra Pak ve spolupráci s českým výrobcem nápojů Linea Nivnice uvádí na český trh nápojové kartony s víčky, která zůstávají připevněná k obalu i po otevření. Česká republika je v pořadí pátou zemí, kde se inovativní víčka zavádějí.
McDonald’s díky lahvím zrPET ušetří ročně 26 tun primární suroviny
Jako jedni zprvních vEvropě si pramenitou vodu Rajec způllitrových lahví vyrobených zrecyklátu (rPET) vychutnají zákazníci tuzemských poboček McDonald’s. Výsledkem je úspora 26 tun plastového odpadu ročně.
Koenig & Bauer se zbavuje závislosti na zemním plynu
Sohledem na hrozící nedostatek plynu Koenig&Bauer vposledních měsících intenzivně pracoval na tom, aby se stal nezávislým na plynovodu. Výsledkem je, že procesní plyn, dříve potřebný pro výrobu,může být od konce července 2022 plně nahrazen.
Cílem soutěže Carton Austria Award je vyzdvihnout nejlepší rakouská obalová řešení zhladké či skládačkové lepenky. Společnost Cardbox Packaging získala cenu poroty iveřejnosti za obaly na dřevěné uhlí azubní kartáček.
Výrobce plastových obalů greiner packaging slušovice implementuje vroce 2022 procesy atechnologie podporující strategii udržitelnosti. Zjeho výroční zprávy také vyplývá, že vloňském roce investoval například do bariérových obalů.