Packaging Herald 191_ novinky z obalového trhu


Tekuté bujóny v praktickém balení

Vitana přichází na trh s novinkou – řadou koncentrovaných tekutých bujónů. Jejich praktické balení umožňuje, na rozdíl od tradičních kostek či gelu, snadné dávkování a přidávání bujónu rovnou do jídel.

Více →

Gordon‘s Alcohol Free 0.0 % nepřehlédnete

Značka Gordon´s spouští prodej nového nealkoholického ginu Gordon‘s Alcohol Free 0.0 %.  Uprostřed skleněné lahve dominuje 0.0 v modré barvě, která je typická pro nealkoholické nápoje. Použitý embossing představuje fragmenty…

Více →

Rama je nově v tenkostěnném PP kelímku
Společnost Upfield, světový lídr v oblasti rostlinných potravin, uvádí na český trh novinky v podobě rostlinné alternativy Rama Crema 15% na vaření a Rama Crema 31% ke šlehání. Jejich balení bylo vyvinuto s cílem snížit obsah plastů.

Více →

Terapeutická krmiva GRUB BARF ve skle

U nemocných domácích mazlíčků je určitě nutná návštěva veterináře, účinně ale může pomoci i správná strava. Například vařená terapeutická řada krmiva GRUB BARF, která je k dispozici ve 220 nebo 240ml skleněném balení.

Více →

Veletrh robotických příležitostí 2023 se blíží

Veletrh robotických příležitostí pořádaný společností FANUC Czech proběhne ve 3 dnech a to od 30. května do 1. června 2023. Nenechte si ujít letošní ročník, získáte nové informace z oblasti automatizace i robotizace a můžete také navázat nové kontakty.

Více →

Markem-Imaje představuje inteligentní systém pro tisk a aplikaci etiket řady 2200 eTouch-S
Inovativní aplikátor eTouch-S® je vybaven umělou inteligencí (AI), která zaručí, že etikety jsou aplikovány na každé balení podle přísných norem uživatele, při zachování nejvyšší výrobní rychlosti a tím nejbezpečnějším způsobem.

Více →

Udržitelná energie v S&K LABEL
Společnost S&K LABEL spouští provoz fotovoltaické elektrárny s cílem v maximální míře využít solární energii a vyrábět elektřinu pro vlastní spotřebu z obnovitelných zdrojů.

Více →

Mattoni oslavuje 150. narozeniny extra perlivou
Mattoni extra perlivá v oblíbených plechovkách o objemu 0,5 l vstupuje na trh jako první neochucená minerální voda v uvedeném formátu. Extra perlivost oslavuje 150. výročí založení značky Mattoni, novinka je o celých 50 % perlivější než…

Více →

Kinley přichází s novou vizuální identitou i chutí
Značka Kinley, česká jednička mezi sycenými nápoji pro dospělé za rok 2022, přichází letos na trh se zcela novou kampaní nazvanou „Protože dnes si to zasloužíš“. Ta představí nové příchutě Pink Aromatic Berry, Tonic Water nebo Ginger Ale.

Více →

Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright
© 2022 KON Agency s.r.o., Na Květnici 616/4, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.

Twitter   LinkedIn   YouTube