Packaging Herald 192_ novinky z obalového trhu


DB Schenker sleduje zásilky pomocí ultratenkého štítku od Sensosu

Jednorázový štítek lze připevnit na různé typy podkladů, například na palety, kontejnery nebo lepenkové obaly. Sledování umožní v pozemních, leteckých i námořních přepravách.

Více →

Svijany uvádějí na trh nové PIVO PŘÍMO ZE SKLEPA v působivé lahvi

PIVO PŘÍMO ZE SKLEPA, poslední novinka Pivovaru Svijany, je v elegantní litrové embosované hnědé lahvi s keramickým patentním uzávěrem.
K dostání je v pivotékách, obchodech se zdravou výživou nebo restauracích. 

Více →

Mirinda se rozkvetla
Společnost PepsiCo představila po redesignu Pepsi a 7UP také novou vizuální identitu oblíbené limonády značky Mirinda. Její „new look“ sází na výrazné barvy, které doplňují…

Více →

Chraňte životní prostředí skutky, nejen slovy!

V dnešní turbulentní době je nezbytné šetřit každou korunu. Společnost HERUS tuto situaci velmi silně vnímá a usiluje o vedení svých zákazníků k novému pohledu na vyřazené a nepotřebné palety, které nejsou odpadem, ale cenným zdrojem materiálu.

Více →

NEDPAK nabízí vzduchový výplňový systém STOROpack AIRplus®

Vzduchové polštáře AIRplus® společnosti STOROpack jsou optimálním ochranným obalem pro citlivé zboží, protože jsou lehké a spolehlivě tlumí otřesy či pádové šoky.

Více →

DS Smith Packaging ČR investoval 202 milionů do výsekové frézy
a šestibarevné tiskárny
Společnost DS Smith si do svého závodu v Boleticích nad Labem pořídila nejmodernější výsekovou frézu a šestibarevnou tiskárnu. Investice 202 000 milionů korun jí pomůže průběžně nahrazovat plasty a o 20 % navýšit kapacitu…

Více →

Ekologické prací gely značky Frosch v ekologických obalech
Značka Frosch postupně přechází na nové stoprocentně recyklovatelné obaly u svých jednotlivých produktových řad. Nedávno přišla řada na přípravky určené k ošetření prádla. Změnu zaznamenala i receptura pracích gelů s cílem co nejekologičtějšího složení výrobků.

Více →

Seminář s podtitulem Udržitelnost 
v nás již 14. června
Osmý ročník semináře Udržitelnost pro výrobu
a obchod, letos s podtitulem Udržitelnost v nás,
si pro vás opět připravil řadu zajímavých témat. Přinese zkušenosti i případové studie firem
a institucí, které odpovědnost a udržitelnost úspěšně začlenily do svých aktivit. S prezentací
za firemní sektor vystoupí zástupci společností Kaufland, Lidl, Tchibo či THIMM pack’n’display. 

Více →

Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright
© 2022 KON Agency s.r.o., Na Květnici 616/4, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.

Twitter   LinkedIn   YouTube