Procter & Gamble každoročně investuje miliardy dolarů na zlepšení každodenního života svých zákazníků. Například značka Oral-B uvedla na trh svůj nejnovější magnetický kartáček s umělou inteligencí, šampony značky Head & Shoulders budou k dostání ve srolovatelných obalech, z nichž získáte i poslední kapku, a Jar…
v Česku provozuje supermarkety Billa a Penny Market, se rozhodl zákazníkům ve svých obchodech v Německu nabídnout bezobalové moduly české firmy Miwa. Ty umožňují nakupovat potraviny typu těstovin, oříšků, rýže či cereálií do opakovaně použitelných vratných nádob.
Proud uvádí na trh limitky Barley Wine aImperial Stout
Plzeňský experimentální pivovar Proud (patřící pod Plzeňský Prazdroj) v nových speciálech Barley Wine aImperial Stout z oblíbené řady Barrel Aged unikátním způsobem propojuje svět piva a whisky.
THIMM si z POPAI AWARDS odváží dvě prestižní ocenění
Prestižní soutěž o nejlepší reklamní prostředky
voblasti in-store komunikace – POPAI AWARDS vyvrcholila. A THIMM má letos opět důvod k radosti. Potvrdil totiž své úspěchy z minulých let. Výrobce obalů z vlnité lepenky zvítězil v kategorii Hračky díky originálnímu konceptu displejů Kvído. Cenu
zadruhé místo v kategorii Ekologické koncepce získal za expozici Český les pro AKINU.
Ke konci letošního roku Axium Packaging group rozšířila své portfolio o další společnost. Do mezinárodního řetězce přibyla firma Silte srl., která sídlí v italském městě Budrio. Nyní k dalším společnostem jako je ACTIPACK CZ (která sídlí na Klatovsku) spadají ACTIPACK FR, KKT Kallerkunststoff technik, Lapac injection, Loire plastic industrie a nově příchozí Silte srl..
Ekologické páskovací zařízení s rychle vyměnitelným páskovacím rámem. Inovativní páskování v oblasti využití recyklovaných materiálů v různých šířkách a tloušťkách. Jednoduchá
a rychlá výměna páskovacího rámu umožňuje použití jednoho stroje na různé produkty s různým druhem pásek PROGREEN v papírovém i…