Coca-Cola a OREO tvoří dočasně nerozlučnou dvojku
Oblíbené globální značky Coca-Cola a OREO představují limitovanou edici Coca-Cola OREO Zero Cukru. Jak už to u limitek bývá, k dispozici bude pouze po omezenou dobu. V České republice se objeví od začátku září. Nečekané spojení, na kterém překvapuje i absence cukru, vychází…

Více →

 
Privátní značky Kauflandu se prosazují i v zahraničí
Obchodní řetězec Kaufland nabízí široký výběr privátních značek. Kromě toho se věnuje také vývozu tohoto sortimentu do prodejen v dalších zemích Evropy. V roce 2023 dosáhl export produktů privátních značek ze 49 různých sortimentních skupin od 28 českých dodavatelů hodnoty…

Více →

 
Frosch představuje levandulové novinky
Výrobcem ekologických čisticích prostředků
a kosmetiky značky Frosch posiluje kategorii tekutých produktů o mýdlo z levandule. I tentokrát
je v 300ml obalu ze 100% recyklovaného
a opětovně recyklovatelného materiálu. 

Více →

 
Obal pro deskovou hru PSINA: Spojení vlnité lepenky a digitálních technologií
Pro zákazníka SpokojenýPes.cz a jejich originální deskovou hru PSINA, která je designovým a herním počinem překračujícím tradiční hranice stolních her, vyrobili ve společnosti THIMM velmi speciální obal. Tento obal nejenže podporuje hráčský zážitek…

Více →

 
Limitka oživuje svět
marvelovských hrdinů
Společnost Coca-Cola odtajnila nejnovější spolupráci s Marvelem. V limitované edici lahví
a plechovek na fanoušky čekají příběhy a digitální zážitky s jejich oblíbenými postavami. Hraje se také o výlet do Disneylandu.

Více →

Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright
© 2024 KON Agency s.r.o., Otradovická 737/23, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.

Twitter   LinkedIn   YouTube