Packaging Herald 47_ novinky z obalového trhu


Limitovaná edice pro zamilované
Společnost Ferrero navazuje na v předchozích letech úspěšnou kampaň „A co řekne tvá Nutella?“ a dává konzumentům pomazánky možnost vytvořit originální vyznání pro své milované…

Více →

Sekt Hubert sází na personalizaci
Společnost Hubert J.E. spustila online prodej personalizovaných sektů. Svým zákazníkům přináší možnost koupit lahev s šumivým mokem obohacenou osobním věnováním.

Více →

V Praze se v létě otevře první bezobalová samoobsluha
Zákazníci zde nakoupí do vlastních nádob nebo do zakoupených papírových tašek potraviny, ale také stáčenou drogerii nebo kosmetiku.

Více →

Primeros s novým logem
a designem obalů
Na trhu se objevila nová kolekce devíti obalů na kondomy Primeros. Autorem nového loga je typograf Tomáš Brousil.

Více →

EuroPack bude rozšířen o FMCG Marketing Summit
Švýcarský Montreux bude 18. a 19. září hostit již 14. ročník summitu EuroPack, který se zaměřuje na poslední a nejvíce diskutované trendy a novinky v oblasti balení.

Více →

Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright 2015 KON Agency s.r.o., Na Květnici 616/4, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.

Twitter LinkedIn YouTube