Packaging Herald 48_ novinky z obalového trhu


 
Dočkáme se vína z Moravy
v plechovce?
Podnikatelka Jana Drozdová plánuje prodávat víno v plechovce. Jde podle ní o obal, který už běžně funguje ve Spojených státech… 

Více →

První „hotovka“ v doypacku
Sunárek přichází jako první s použitím stojacího sáčku i pro kategorii hotového jídla. V prodeji budou spotřebiteli běžně známé „kapsičky“… 

Více →

Cool sází na matný vzhled
Společnost Pivovary Staropramen představila nový design obalů své značky pivních mixů Cool. Současná podoba plechovek sází na matný vzhled a výrazný nápis „Cool“.

Více →

Růst nápojového průmyslu posiluje poptávku po strojích
Před zahájením veletrhu drinktec, který se koná od 11. do 15. září 2017 v Mnichově, jsou výrobci strojů optimističtí ohledně dalších perspektiv…

Více →

OTK GROUP navyšuje výrobu
IML etiket 
Společnost OTK GROUP kopíruje vývojové trendy
a navyšuje výrobu In Mould Labelů (IML). Trendem balení je nyní více dekorativní obal a využití celé plochy produktů. 

Více →

Sustainability in Packaging Europe 2017 proběhne v Barceloně
S termínem sustainability se v současné době setkáváme čím dál častěji. Ale víte, co dělá balení udržitelným? Odpověď nejen na tuto otázku přinese…

Více →

Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright 2015 KON Agency s.r.o., Na Květnici 616/4, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.

Twitter   LinkedIn   YouTube