Packaging Herald 56_novinky z obalového trhu


Black Fox vás vtáhne do neobyčejného příběhu

Black Fox je nová značka bylinného elixíru, která vznikla ve společnosti Stock Plzeň – Božkov ve spolupráci s brandingovou agenturou Line Art Group.Výsledkem je koncept, jehož unikátnost podtrhuje neobyčejná lahev s výjimečným, lehce tajemným designem.

Více →

Pivo z vinice v elegantní lahvi
Ukrajinský Vetropack Gostomel vyrobil elegantní lahev pro slámově zbarvené pivo L’Echappée z vinice Rouvinez. Vyzdobena je žlutým korunkovým uzávěrem a ležérním šátkem.

Více →

Vitana prodává ve stejném balení méně polévky za stejnou cenu
Balení tradičních pytlíkových polévek od Vitany obsahuje méně gramů. Znamená to, že nabízí místo původních čtyř porcí pouze tři, ovšem za stejnou cenu. Důvodem je podle výrobce sjednocení receptur…

Více →

Fanoušci hokeje mohou získat
Tic Tac s podpisem Petra Mrázka
Značka Tic Tac se spojila s Petrem Mrázkem, hokejistou NHL chytajícím za Detroit Red Wings, aby v polovině září představila společnou kampaň pro sociální sítě. 

Více →

Balení ve světě e-shopů
Odvětví internetových obchodů je vysoce konkurenčním prostředím. I proto je podstatné mít na paměti, že online nákup nekončí při platbě, ale až při rozbalení zásilky. Jak tedy zákazníkovi dokázat, že nám záleží na jeho spokojenosti a doručit mu zásilku v perfektním stavu?

Více →

Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright 2015 KON Agency s.r.o., Na Květnici 616/4, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.

Twitter   LinkedIn   YouTube