a využít použitý fritovací olej a přeměnit ho na zcela novou, vysoce hodnotnou surovinu – biopolymer typu PHB. Příroda navíc umí tento biopolymer nejen vyrobit, ale i zrecyklovat.
Cílem bylo vytvořit design vyznačující se vzdušností, jednoduchostí a menší zdobností, což se podle Petry Havlišové, manažerky značky Starobrno, podařilo. Autorem nové vizuální identity je studio LION brand & story.
Nový robot, který byl vytvořen na základě reálných potřeb současných a potenciálních zákazníků, disponuje zdvihovou nosností až 500 kg a dokáže automaticky nakládat a přepravovat palety rychlostí až 7,2 km/h.
Nový asistenční systém řeší mrtvý úhel v okolí VZV
Zobrazování okolí je stále založeno na aktuálních záběrech z kamer umístěných v blízkosti vozíku, ale namísto jednoho celkového obrazu systém generuje přední, zadní a dvě boční zorná pole.
Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright 2015 KON Agency s.r.o., Na Květnici 616/4, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.