Lihovar Žufánek nahradil na svých etiketách symboly ovoce latinkou. Dominantou redesignu základní řady produktů je velké písmeno uprostřed etikety, které vyjadřuje název dané řady.
Lidl a Kaufland vyřadí jednorázové plastové výrobky
V Lidlu a Kauflandu si tak už v příštím roce nekoupíte plastová brčka, kelímky, talíře a příbory na jedno použití, ale ani vatové tyčinky do uší obsahující plast. Místo nich chtějí řetězce nabízet výrobky z alternativních a recyklovatelných…
Nábytkářský gigant oznámil, že v budoucnu plánuje vyrábět pouze takové produkty, které bude možné opravit, znovu prodat nebo recyklovat.Švédský řetězec tak navázal na rozhodnut Evropské komise…
Mlékárna Hlinsko investovala do víceletého projektu modernizace balení UHT produktů (Ultra-high temperature processing) a do nákupu vlastních skladovacích prostor v oblasti Hlinska.
Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright 2015 KON Agency s.r.o., Na Květnici 616/4, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.