Packaging Herald 75_novinky z obalového trhu


Žufánek mění po 18 letech
design obalů

Lihovar Žufánek nahradil na svých etiketách symboly ovoce latinkou. Dominantou redesignu základní řady produktů je velké písmeno uprostřed etikety, které vyjadřuje název dané řady.

Více →

Lidl a Kaufland vyřadí jednorázové plastové výrobky

V Lidlu a Kauflandu si tak už v příštím roce nekoupíte plastová brčka, kelímky, talíře a příbory na jedno použití, ale ani vatové tyčinky do uší obsahující plast. Místo nich chtějí řetězce nabízet výrobky z alternativních a recyklovatelných…

Více →

Proti plastům bojuje i IKEA

Nábytkářský gigant oznámil, že v budoucnu plánuje vyrábět pouze takové produkty, které bude možné opravit, znovu prodat nebo recyklovat.Švédský řetězec tak navázal na rozhodnut Evropské komise…

Více →

Náchodský pivovar představil další pivo v plechovce

Plechovky značky Antonín mají objem 0,5 l a jsou momentálně k dostání v prodejně pivovaru
v Náchodě a v regionálních maloobchodních prodejnách.

Více →

Mlékárna Hlinsko modernizovala balení UHT produktů

Mlékárna Hlinsko investovala do víceletého projektu modernizace balení UHT produktů (Ultra-high temperature processing) a do nákupu vlastních skladovacích prostor v oblasti Hlinska.

Více →

Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright 2015 KON Agency s.r.o., Na Květnici 616/4, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.

Twitter   LinkedIn   YouTube