Packaging Herald 98_novinky z obalového trhu


Za nealko nápoje utratíme
více než za pivo

Spotřeba i tržby za skupinu nealko nápojů se meziročně navýšily a to především díky vodě. Češi nejvíce ze všech nealkoholických nápojů nakupují minerální a stolní vody, které tvoří dominantní část spotřeby nealka (61 %).

Více →

7Up vrací na scénu
ikonickou postavičku Fido Dido

Limonáda 7Up inspiruje v rámci své letní kampaně k prožívání přítomného okamžiku. Na obrazovky se tak vrátí kreslená postavička Fido Dido, kterou si našinci mohou pamatovat z reklam v 90. letech minulého století.

Více →

Krušovice plánují investovat do plechovkové linky

Královský pivovar Krušovice plánuje v letech 2019 a 2020 investovat do rozšíření kapacity stávající plechovkové linky a rovněž do zvýšení skladovacích kapacit.Navazuje tím na strategické investice z předchozích tří let, v rámci kterých…

Více →

Budějovický Budvar získal další logistické ocenění

Nové logistické centrum Budějovického Budvaru získalo skvělé druhé místo v prestižní evropské soutěži ELA Awards za rok 2018. Soutěž organizuje Evropská logistická asociace a účastní se v ní nejlepší projekty z jednotlivých členských států.

Více →

McDonald’s sází na papírové obaly
a plánuje mít separační místnosti

Řetězec fastfoodových restaurací McDonald’s
v České republice ročně vyprodukuje 4000 tun odpadu, v jedné pobočce denně vytřídí průměrně 85 až 100 kilogramů odpadů. Plánovaným přechodem na papírové obaly u většiny výrobků ušetří v Česku 42,8 % plastu za rok.

Více →

Tato zpráva je oznámením internetového portálu www.packagingherald.cz.
Copyright 2015 KON Agency s.r.o., Na Květnici 616/4, Praha 4. Všechna práva vyhrazena.

Twitter LinkedIn YouTube